onsdag 7 oktober 2009

Gamestation gör comeback!

Jag har talat med radioansvarige för studentradion idag. Det gick bra att börja sända som vanligt igen, trots att Malin gått ut högskolan. Studion är under renovering så den går inte att använda förens 2-3 veckor. Så jag ska snacka med Malin idag om tider, nya programideér och allt annat som är viktigt.

Men eftersom våran grej är att lyssna på våra lyssnare så vill jag gärna veta vad ni vill se i framtida Gamestation! Vad saknar ni i Gamestation? Vad vill ni ha tillbaka? Upplys oss!

Och tills nästa gång, game'a lugnt!

2 kommentarer:

Aidsbrain sa...

Gäster, listor och lyssnardeltagande är ju hörnstenar programmet inte får förlora! Skulle även vara kul med lyssnarkrönikor, med det kan man ju inte be er om utan resten av lyssnarna.

Underbart att ni börjar sända igen, 2-3 veckor är inte nära nog!

Suomi sa...

HEEEEL YEEEAAH!!!! fan avd jag har väntat på denna nyhet! UNDERBART!
Jag tycker det ska vara precis som förr^^ bästa radio programmet ever! it's freaking awesome!