måndag 29 september 2008

We're back Baby!

För att lyssna, klicka Boo i sidfältet ->

Vi är äntligen tillbaka i sändning! Ikväll ska vi introducera alla nya awsomma förändringar GameStation genomgått nu när vi har spenderat sommaren med att grindlevla programmidén! Och hur har ni lyssnare överlevt utan oss hela sommaren?

Mogge ska få lite tid i etern med att avreagera sig på de öknamn han blivit kallad under sommaren som gått.

An' he be PISSED!

Påverka programmet genom att använda dig av KOMMETERA knappen härnere! Wooo!

124 kommentarer:

Anonym sa...

And we are GO! <3

felixnorin sa...

Heja! /Ässet

Rikard sa...

Offbeat signar in :D Greetings från örebro

Anonym sa...

Trevligt att vi får kommentera här, trodde ni hade skrotat det helt nästan. Portal FTW.^^

Anonym sa...

Spela Still Alive! :D / henrik

Anonym sa...

Norrköping här.^^ Frostexx är det också, inte Fortexx.;)

Anonym sa...

Hälsningar från Vasa! Det är i Finland.

Anonym sa...

Wunderbahr! Ni måste spela GTA San Andreas soundtrack. Lite gangsta rap sitter aldrig fel niggah!

Anonym sa...

Tuve här - Kungsbacka, Sveriges Kungarike!

Anonym sa...

Way to go! Lyssnar på radio ända uppe i Luleå ^^

Anonym sa...

Heja Skåne!

Anonym sa...

Man har spelat Spore såklart...

Anonym sa...

Jag tror att Oskar Skog tränar sjukt mycket. Såg en bild på honom (huvudet bortklippt) och han har ENORMA armar.

Anonym sa...

Iron Maiden x2, MGS4, det blev hektiskt ^^

Family Guy som gäller!

Anonym sa...

Va man gjort i sommar?

Såklart man vart ute o supat och slagits

Anonym sa...

Spore suger hårt! Förutom att spela har jag vart i Tunisien. Det var skönt. Några från Frankrike hade sex i poolen, jag badade i poolen resten av dagen.

Rikard sa...

Spelat soul calibur 4, Tyskar hatar mig, engelsmännen tycker jag är en "bloody cheater", Ryssarna får igen för Poltava, och jag får barn att logga av!

Nightmare is coming!

Anonym sa...

Det spelet jag spelat mest i sommar är nog Race Driver: Grid, och online då. Så galet beroendeframkallande.

De första veckorna var lite jobbiga efter att ni tog uppehåll, när man tänkte "borde inte Gamestation gå nu?", men tids nog repade man sig. Faktiskt. Men det är ju ändå roligt att ni är tillbaka!

Rikard sa...

oh.. offbeat fortfarande ^^;

Anonym sa...

Ni hörs fortfarande här över 20 mil över Luleå.

Ni måste ju spela något från Bionic Commando: Re-armed, något annat vore ju kriminellt!

/Sickle

PS. Damn, Still Alive... Riktigt överlyssnad känns det som. DS.

Anonym sa...

Kommer sent (jävla gäster) men är här nu. Fint med Still Alive, ett tag sedan man hörde den :D

Anonym sa...

Ah underbart att höra dig cricke, jag och matte sitter och lyssnar för fulla muggar under vårt wowspelande! Nu vet jag vad jag ska göra Måndagar kl 7 resten av året! :) / Sotarn i Östersund

Anonym sa...

Jag badade i havet resten av dagen*

Anonym sa...

GameStationlever här i Karlstad, hos mig iallafall!


Kul att ha er i lurarna igen <3

Anonym sa...

SJUNG IRON MAN

Anonym sa...

sjung Misfits Skulls!

Anonym sa...

Har inte gjort någonting i sommar. Bara slappat och lyssnat på musik.

Anonym sa...

Lycka till med samtalet. Förresten, snygg tatuering. ;)

Anonym sa...

aha, ska man skriva vart man lyssnar från. Stockholm norrort (Upplands Väsby) här

Anonym sa...

Hur feen kan man bli beroende av achivements? De är bara störande som ska pluppa fram hela tiden. Usch. Man får inte ens nått för det. Blä.

Anonym sa...

Jag kör också invertert. Jag tycker det är logiskt. Det är hävstångsprincipen!!

Anonym sa...

achievments ger gamerscore ffs!!

Anonym sa...

Shit, inverted?!
HELVETTE!?
Måste vara bland det absolut jobbigaste någonsin

Anonym sa...

Jag önskar att eran gamestation-radiokanal skulle finnas inprogrammerad i samtliga GTA spel. Skulle vara sweet att flyga över landsbyggden i en hydra samtidigt som man lyssnar till Crickes röst.

Anonym sa...

AC är bra och snyggt. Men storyn suger, tvärr.

Anonym sa...

Klockar in på runt 500 timmar i Smash Bros. Brawl. Är bäst i Sverige på ett "minispel" i det. *Slut på skryt xD*

Anonym sa...

hejjjj kul att ni e tebax !

Anonym sa...

bra "anonym"

Anonym sa...

Det där om Brawl var från Robiin. Sry

Anonym sa...

AIDSBRA:

Vad ska man med siffror till?

Anonym sa...

Jag har runt 4000 timmar speltid i GTA SA (+-500h), och jag äger fullständigt på det *slut på skryt*

Anonym sa...

karlstad:

Visar att man är en övermänniska!

Anonym sa...

Det förlänger ju ens e-penis, achivements äger.

Anonym sa...

På tal om achievements, har ni sett senaste Duke Nukem Forever-screenshotsen? De får man ju när man har samma chievements i Duke Nukem 3D XBLA. ;)

Anonym sa...

Jag har matte prov imorgon, men jag har inte rört boken än. Jag lyssnar nog hellre på er.

Anonym sa...

Sluta tjura Malin, din röst duger den med...

Anonym sa...

Jag bryr mig om dig Malin!
Sen känner jag mig nästan lite cool eftersom jag är släkt med dig!

Anonym sa...

Krark, ge mig din Msn! Jag vill snacka gta med dig, oss gta nördar emellan. Själv har jag spelat ungefär lika länge. Har klarat ut spelet till 100% både på pc och xbox. Givetvis utan fusk. Då har man inget liv.

Anonym sa...

Yay! jag är bra och jag hör ^^

Anonym sa...

jamenjoel:
one_man_love_army@hotmail.com

Anonym sa...

Spelar ni aldrig Playstation? :(

Anonym sa...

Waaaaah, Braid - sagolikt gulligt, men shit hjärncellerna får jobba :P

Anonym sa...

Finns väl ställen som är billigare än EB Games :P

Anonym sa...

He he, EB Games. Vilka skojare.

Anonym sa...

Hahahaha! Blåsta amerikaner!

Anonym sa...

Vem kontaktar man ifall man vill önska en låt?

Anonym sa...

Jag älskar med Mega Man 9 just nu faktiskt. Är på Wilys slott (sista banorna i spelet för de som inte gjort sin retroläxa). Det är sjukt bra. Älskar Time-Attack-läget de slängt in, där man verkligen får pressa hundradelarna. Lätt värt de 10€ det kostar :)

Anonym sa...

Vad jag ville säga med det var att nedladdningsbart är framtiden <3. Skulle aldrig få för mig att köpa t.ex. Braid som retail.

Anonym sa...

haha fattar inget

Anonym sa...

Nej, Chaos är hela armén (innehåller korrupta människor också). Chaos Deamons är warpade grejer.

Han är ingen riktigt warhammernörd :(

Anonym sa...

Missade inledningen totalt. Vad har jag missat?

Anonym sa...

haha, vart helt tyst sen kom en serie hostningar. Var det fel av mig att skratta?

Gillar detta helt klart!

Anonym sa...

Förskylning i bakrunden? ;)

Anonym sa...

Gillar den här låten.

Anonym sa...

"Commando", inte "Command". ;)

Anonym sa...

Fallout 3 anyone?

Anonym sa...

Little Big Planet blir i höst :)

Anonym sa...

Little Big Planet! woohoo!

Anonym sa...

Inget snack om svenska guldglimpen mirrors edge?

Anonym sa...

Hoppsan där kom den.

Anonym sa...

Spela Castle Crashers, Bionic Commando.. Skön retrokänsla i ny förpackning :D

Om ni vill dö förresten så bör ni spela Ninja Gaiden 2.. Spelet är självtortyr :D

Anonym sa...

Mirror's Edge, GOGOGO!

Även Banjo Kazooie är jag hypad för som fan. <3

Anonym sa...

Spelet jag vill ha mest i höst? Prince of Persia. BRING IT.

Och Malin suger! :D PoP-spelen hade helrätt svårighetsgrad. Till och med Warrior Within!

Anonym sa...

Nu skulle programmet normalt sett slutat, men en halvtimme till :P

Anonym sa...

Ninja Gaiden II är faktiskt inte särskilt svårt. Inte på lättaste svårighetsgraden. Tycket Devil May Cry 3 på normal var bra mycket svårare!

Anonym sa...

Malin, använder du uppåttjack eller något? Du är värsta duracellkaninen! :D

Inget dåligt menat!

Anonym sa...

en halvtimme till :D?

Anonym sa...

Vem kontaktar man för musiktips?

Anonym sa...

Mumriken: Det är ju tokhärligt! Tror aldrig att jag hört en gladare människa XD

Anonym sa...

Duracellkaninen itself kanske?

Jag gillar det också, men undrar bara :P

Anonym sa...

:D :D :D :D

Anonym sa...

Warrior Within äger!

The Two Thrones är sämre!

(enligt mig)

Anonym sa...

Hurvilo: Därför man inte spelar på lättaste, vem gör det liksom.. (förutom Malin)

Anonym sa...

Musiken våldtar mario!

Vad hände med orginalet :)

Anonym sa...

Neeej! Inte metal!!!

Anonym sa...

ears... dying... ugh.

Anonym sa...

Yeah! Lite röjj! Men sånhär musik passar inte Mario, kör lite Sonic eller MegaMan metal istället. :D

Anonym sa...

Damien Rice: Jo! Mer metal åt folket! \M/

Gillar förövrigt dubbelkaggarna i den här låten. Myspys :D

Anonym sa...

ja, lite Mega Man-musik hade inte varit dumt.

Anonym sa...

Nu tycker jag att ni dissar en viktig titel på tal om spel som kommer.

FALLOUT 3 i oktober!!!!!!!

Anonym sa...

Flippen och floppen! :D

(och Warrior Within äger, och är grymt underskattat)

Anonym sa...

70 kr för en tidning O-O skäms Cricke.

Anonym sa...

Jack Thompson, Herr "Spel är Onda och gör mördare av alla!" är BANNAD från Advokat-samfundet i USA!
Min personliga Flipp för den föregående veckan

Anonym sa...

Uscha, stackars mig måste gå och äta äppelpaj och vaniljsås, så jag måste sluta lyssna nu :(

Anonym sa...

På tal om solljus.

2 fucking veckor på öland med min kompis familj som lever för att sola. 5 timmar om dagen. GAAAH ><

Anonym sa...

AY! Inte nördar, "Folk utan liv" om jag får be.

Anonym sa...

eller nörd med liv :P

Anonym sa...

Haha Malins solarkompis. Den berättelsen fick mig att skratta högt och nästan ramla av stolen xD

Anonym sa...

Aldrig hört någon säga Little Big Planet i radio, vill GameStation bli först? :D

Anonym sa...

HAHA nördar med liv, you crack me up! X'D

Anonym sa...

Åh Gud, en räka, GAPFLABBAR här! :D

Anonym sa...

varför tatuera in en räka? hahah

Anonym sa...

En räka!? Va!? Hur kan man relatera den till en räka!?

Anonym sa...

LittleBigPlanet, ett ord!

Anonym sa...

Räka.. Hur i hela friden får man det till en räka?

Tydligen finns det folk som ser sämre än mig.

Anonym sa...

Åååå! Silent Hill 3 :D

Anonym sa...

Vad heter Silent Hill låten?

Anonym sa...

Haha Malins solarkompis. Den berättelsen fick mig att skratta högt och nästan ramla av stolen

Skrattar fortfarande.

Anonym sa...

Mary elizabeth mcglynn heter damen som sjunger

Anonym sa...

Hon heter Heather

Anonym sa...

Krark:

Your' not here heter låten

Anonym sa...

Vatten i fel strupe igen?

Anonym sa...

Trevlig kväll, Malin och Cricke!

Anonym sa...

röstar sen, måste lyssna nu

Anonym sa...

"Epic fail"

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Snälla säg inte så igen

:(

Anonym sa...

Har tjatats ut, från min sida, av alla i min klass.

Ni får säga vad ni vill, blöder i mina öron dock

Anonym sa...

Ha en fortsatt trevlig kväll. Hej då.

Anonym sa...

Tack för ett underbart program! <3

Anonym sa...

117 kommentarer.

Anonym sa...

Jag var inlägg numero 100! Tid för en egen Master Cheese eller nåt åt mig!

Anonym sa...

Tack för ett gött program!

Baibai :D

Anonym sa...

trevligt program, tack och hej till nästa vecka

Anonym sa...

Och så missar man allt det roliga. Bajs också. :(

Anonym sa...

Härligt med 35 unika personer som kommenterar. Ännu fler lyssnare!